Opvoedingscursus kinderen 0-10 jaar

– Deze Parenting Children Course is gericht op iedereen die bezig is met de opvoeding  van kinderen van 0-10 jaar en wordt gegeven in de Johanneskerk, Guido Gezelleweg 1 in Rotterdam-Lombardijen.

De cursus gaat over opvoeden in het algemeen, dus iedereen is van harte welkom, ongeacht geloof of levensovertuiging.

Onderwerpen van de avonden zijn: 1. Bouwen aan een veilige basis, 2. Ontdekken van de behoefte aan genegenheid, 3. Grenzen en vrijheid, 4. Leren omgaan met relaties, 5. Groeien naar zelfstandigheid.

De vijf bijeenkomsten worden gehouden op maandagavond 4 en 18 november 2024, 6 en 20 januari en 3 februari 2025 van 19.30-21.30 uur. In de drukke decembermaand zijn dus geen avonden gepland. De avonden beginnen om 19.30 uur met een dessert. Zo kun je thuis met je gezin nog eten, maar starten we de ontmoeting ook met wat lekkers. De avonden worden ingevuld met informatie en gesprek met andere ouders. Om 21.30 uur sluiten we af.

We vragen een bijdrage van € 5,- per avond voor wie dat kan missen.

Informatie en/of opgave (graag uiterlijk 1 november) bij Hans van Dolder: 06-39604379 of meedoen@johanneskerk.net

Meer info: www.parentingcourse.nl en www.johanneskerk.net